МДПУ репозиторій

Психолого-педагогічні чинники формування уміння саморегуляції у виконавській діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва

Колоніна, Л. Г. (2016) Психолого-педагогічні чинники формування уміння саморегуляції у виконавській діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Педагогіка музичного мистецтва та хореографії у контексті інтернаціоналізації професійної освіти: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 3-5 листоп. 2016 р.. с. 39-43.

[img]
Перегляд
Text
Мелик 2016 тезы.pdf

Скачати (249kB) | Перегляд

Резюме

В статті розкрито сутність, зміст, структуру та роль саморегуляції в забезпеченні успішності музично-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Визначено психолого-педагогічні аспекти розвитку усвідомленої саморегуляції.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: Л. Колоніна
Дата внесення: 31 Лип 2019 12:23
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4799

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу