Шаров, С. В. (2009) Диференціація та індивідуалізація самостійної навчальної діяльності майбутніх вчителів. Освіта Донбасу (1). с. 65-71.
|
Text
sharov_2009_65.pdf Скачати (499kB) | Перегляд |
Резюме
У статті подано визначення понять «диференціація» та «індивідуалізація» навчання, наведено різні підходи щодо відбору критеріїв до диференціації груп студентів, висвітлено основні умови ефективної диференціації та індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів Ключові слова: диференціація, самостійна робота, майбутні вчителі
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Кафедра української і зарубіжної літератури |
Дата внесення: | 11 Черв 2019 06:54 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4794 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |