МДПУ репозиторій

Організаційно-педагогічний супровід розвитку креативності підлітків на інтегрованих уроках музики

Терещенко, С. В. (2017) Організаційно-педагогічний супровід розвитку креативності підлітків на інтегрованих уроках музики. Педагогика. Проблематика, наработки, инновации, практика, теория: сборник научных докладов. с. 12-16. ISSN 978-83-65608-53-6

[img]
Перегляд
Text
Організаційно-педагогічний супровід розвитку креативності підлітків на інтегрованих уроках музики.pdf

Скачати (6MB) | Перегляд

Резюме

У статті висвітлюється ідея інтегративного музичного навчання. Розкриваються потенційні можливості інтегрованих уроків музики, переваги та перспективи їх впровадження у сучасний навчально-виховний процес загальноосвітньої школи. Детально описується змістовне наповнення організаційно-педагогічного супроводу інтегрованих уроків музики та їх вплив на розвиток креативності підлітків.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: викладач Світлана Веніамінівна Терещенко
Дата внесення: 25 Лип 2019 12:39
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4503

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу