Терещенко, С. В. (2017) Організаційно-педагогічний супровід розвитку креативності підлітків на інтегрованих уроках музики. Педагогика. Проблематика, наработки, инновации, практика, теория: сборник научных докладов. с. 12-16. ISSN 978-83-65608-53-6
|
Text
Організаційно-педагогічний супровід розвитку креативності підлітків на інтегрованих уроках музики.pdf Скачати (6MB) | Перегляд |
Офіційний URL: http://конференция.com.ua/menus/view/189/
Резюме
У статті висвітлюється ідея інтегративного музичного навчання. Розкриваються потенційні можливості інтегрованих уроків музики, переваги та перспективи їх впровадження у сучасний навчально-виховний процес загальноосвітньої школи. Детально описується змістовне наповнення організаційно-педагогічного супроводу інтегрованих уроків музики та їх вплив на розвиток креативності підлітків.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | викладач Світлана Веніамінівна Терещенко |
Дата внесення: | 25 Лип 2019 12:39 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4503 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |