Шевченко, С. В. (2014) Аналіз психологічних умов розвитку розумової працездатності першокурсників в адаптаційний період. Актуальні проблеми психології: зб. наук. праць, Х (26). с. 918-931.
|
Text
82.pdf Скачати (631kB) | Перегляд |
Резюме
Стаття присвячена комплексному вивченню основних психологічних умов розвитку розумової працездатності першокурсників. основний зміст дослідження становить аналіз тих умов, які обумовлені специфікою адаптаційного періоду і особливо важливі саме для першокурсників. На думку автора, ця група умов повязана з актуалізацією адаптаційного поенціалу студентів. Н основі презентованих результатів діагностики робиться висновок про необхідність розробки системи психолого-педагогічних заходів з підвищення розумової працездатності першокурсників. Намічені подальші перспективи вивчення цієї проблеми.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | С.В. Шевченко |
Дата внесення: | 11 Лип 2019 07:41 |
Останні зміни: | 08 Жов 2021 13:40 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4022 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |