МДПУ репозиторій

Розвиток соціальної компетентності старшокласників

Волкова, В. А. та Кушнір, І. В. (2016) Розвиток соціальної компетентності старшокласників. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 49 (102). с. 257-264. ISSN 1992-5786

[img]
Перегляд
Text
Волкова, Кушнир статья КПУ (pdf.io).pdf

Скачати (99kB) | Перегляд

Резюме

На сьогоднішньому етапі розвитку суспільства більше шансів досягти життєвого та професійного успіху має особистість соціально активна, мобільна, яка вміє працювати в команді, виконувати різні соціальні ролі. Саме соціальна компетентність є дефініцією, яка містить в собі всі наведені вище якості і вміння. Не зважаючи на деякі протиріччя у визначенні терміну та структури соціальної компетентності, сучасні дослідники згодні у тому, що соціальна компетентність є інтегральним поняттям, включаючи в себе психологічні якості, уміння та навички, мотивацію особистості. На кожному віковому етапі особистості соціальна компетентність має свої особливості, які необхідно враховувати у соціально-педагогічній роботі. У статті розглянуто розвиток соціальної компетентності старшокласників.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 04 Лип 2019 12:38
Останні зміни: 09 Жов 2020 11:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3795

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу