Волкова, В. А. та Кушнір, І. В. (2016) Розвиток соціальної компетентності старшокласників. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 49 (102). с. 257-264. ISSN 1992-5786
|
Text
Волкова, Кушнир статья КПУ (pdf.io).pdf Скачати (99kB) | Перегляд |
Резюме
На сьогоднішньому етапі розвитку суспільства більше шансів досягти життєвого та професійного успіху має особистість соціально активна, мобільна, яка вміє працювати в команді, виконувати різні соціальні ролі. Саме соціальна компетентність є дефініцією, яка містить в собі всі наведені вище якості і вміння. Не зважаючи на деякі протиріччя у визначенні терміну та структури соціальної компетентності, сучасні дослідники згодні у тому, що соціальна компетентність є інтегральним поняттям, включаючи в себе психологічні якості, уміння та навички, мотивацію особистості. На кожному віковому етапі особистості соціальна компетентність має свої особливості, які необхідно враховувати у соціально-педагогічній роботі. У статті розглянуто розвиток соціальної компетентності старшокласників.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 04 Лип 2019 12:38 |
Останні зміни: | 09 Жов 2020 11:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3795 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |