МДПУ репозиторій

Теоретико-методологічна стратегія професійного саморозвитку концертмейстера вищого навчального закладу

Харченко, Юлія (2015) Теоретико-методологічна стратегія професійного саморозвитку концертмейстера вищого навчального закладу. Педагогічний дискурс: зб. наук. пр. (18). с. 254-258. ISSN 2309-9127 / 2313-8769.

[img]
Перегляд
Text
0peddysk_2015_18_53.pdf

Скачати (255kB) | Перегляд

Резюме

Основна увага в статті акцентується на теоретико-методологічній стратегії, яка розкриває напрямки й загальний план дослідження процесу саморозвитку концертмейстера вищого навчального закладу і представлена аксіологічним, гуманістичним й акмеологічним підходами. Аксіологічний підхід щодо професійноного саморозвитку концертмейстера розкриває необхідність формування системи ціннісних орієнтацій, які задають загальну спрямованість інтересам і прагненням особистості, ієрархію індивідуальних переваг, мотиваційну програму діяльності і, в решті решт, визначають рівень готовності фахівця до реалізації життєвих і професійних планів. Гуманістичний підхід передбачає гуманізацію усіх аспектів діяльності концертмейстера, а саме: створення умов щодо його професійного зростання, саморозвитку, творчої самореалізації, розкриття своїх природних здібностей та можливостей, власного потенціалу. Визначаються очікувані результати гуманістичного підходу до саморозвитку концертмейстера: самовизначення в оточуючому середовищі, творче застосування сформованих компетентностей, особистісні якості, позитивна життєва позиція. Акмеологічний підхід спрямовує концертмейстера на самовдосконалення особистості, на саморозвиток та просування до вершини професійного, духовно-морального та фізичного розвитку.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: Ю.Т. Харченко
Дата внесення: 13 Трав 2019 11:54
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3195

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу