Сегеда, Наталя (2005) Психолого-педагогічні засади диригентської діяльності вчителя музики. Теоретичні та практичні питання культурології (17). с. 89-95.
|
Text
sndtee29.pdf Скачати (910kB) | Перегляд |
Резюме
Актуальність вивчення психолого-педагогічних засад диригентської діяльності вчителя музики зумовлена суперечностями, що існують у практиці музично-педагогічної освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | професор Наталя Сегеда |
Дата внесення: | 10 Трав 2019 12:34 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3150 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |