МДПУ репозиторій

Розвиток креативності особистості як метапринцип педагогічного супроводу виявлення творчої активності школяра на інтегративних уроках мистецтва

Сегеда, Наталя (2015) Розвиток креативності особистості як метапринцип педагогічного супроводу виявлення творчої активності школяра на інтегративних уроках мистецтва. Збірка наукових доповідей. Найновіші наукові дослідження. Теорія, практика, 1. с. 12-17. ISSN 978-83-65207-09-8 (t.1)

[img]
Перегляд
Text
sndte962.pdf

Скачати (603kB) | Перегляд

Резюме

В статье обосновано, что цель креативного поведения школьника на уроке музыки мотивирована личностных ростом с использованием для этого средств музыкального искусства.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: професор Наталя Сегеда
Дата внесення: 07 Трав 2019 12:11
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3131

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу