МДПУ репозиторій

Аналіз підходів до визначення компонентів у структурі готовності студентів до діяльності

Шевченко, Ю. М. (2019) Аналіз підходів до визначення компонентів у структурі готовності студентів до діяльності. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 3 (LXXXII). с. 194-198. ISSN 2413-1865

[img]
Перегляд
Text
Херсон, 2019 Аналіз підходів.pdf

Скачати (199kB) | Перегляд

Резюме

У статті представлений аналіз низки праць вітчизняних науковців, що присвячені дослідженням готовності студентів різних галузей до професійної діяльності, виділено праці в яких подано компоненти готовності до професійної діяльності. Обґрунтовується, що готовність до професійної діяльності є складним особистісним утворенням, і постає як комплексне відображення цілої низки особистісних і професійних рис. Особлива увага приділяється можливостям фахівців демонструвати готовність до професійної діяльності, готовність до педагогічної діяльності, готовність до саморозвитку, готовність до формування сімейних духовно-моральних цінностей та ін. Виявлено складність системи готовності, що потребує зміни і врахування багатьох елементів, які розгортаються у межах культурно-освітнього простору майбутнього вчителя.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М.
Дата внесення: 19 Квіт 2019 12:23
Останні зміни: 25 Трав 2021 11:44
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3081

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу