МДПУ репозиторій

Функціональний підхід у методиці навчання української мови (на рівні синтаксису)

Єрмоленко, С. І. (2017) Функціональний підхід у методиці навчання української мови (на рівні синтаксису). Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (19). с. 111-118. ISSN 2219-5203

[img] Text
Nvmdpu_2017_2_18.pdf

Скачати (524kB)

Резюме

У статті запропоновано науково-теоретичне обгрунтування й практична реалізація методики навчання синтаксису на засадах функціонального підходу. Наведено розроблену автором систему тренувальних завдань різного характеру для розвитку комунікативно-діяльнісних умінь і набуття мовленнєвих навичок. Здійснено опис різних стилістичних фігур, які вивчає стилістичний синтаксис (парцельовані речення, обірвані речення, періоди, еліпс, замовчування, риторичні звертання); розглянуто стилістичні синоніми.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української мови > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра української мови
Дата внесення: 11 Лют 2019 13:02
Останні зміни: 07 Жов 2020 12:38
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2740

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу