Єрмоленко, С. І. (2017) Функціональний підхід у методиці навчання української мови (на рівні синтаксису). Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (19). с. 111-118. ISSN 2219-5203
Text
Nvmdpu_2017_2_18.pdf Скачати (524kB) |
Резюме
У статті запропоновано науково-теоретичне обгрунтування й практична реалізація методики навчання синтаксису на засадах функціонального підходу. Наведено розроблену автором систему тренувальних завдань різного характеру для розвитку комунікативно-діяльнісних умінь і набуття мовленнєвих навичок. Здійснено опис різних стилістичних фігур, які вивчає стилістичний синтаксис (парцельовані речення, обірвані речення, періоди, еліпс, замовчування, риторичні звертання); розглянуто стилістичні синоніми.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української мови > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра української мови |
Дата внесення: | 11 Лют 2019 13:02 |
Останні зміни: | 07 Жов 2020 12:38 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2740 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |