Тарасенко, Тетяна (2014) Методологічний і методичний аспекти підготовки творчої особистості вчителя-філолога. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 196-203. ISSN 2219-5203
Text
923-1948-1-PB.pdf Скачати (537kB) |
Резюме
Стаття присвячена методологічному й методичному аспектам розв’язання проблеми формування й розвитку творчої особистості майбутнього вчителя-філолога у вищому педагогічному навчальному закладі. На основі аналізу різних підходів розкрито сутність творчої особистості педагога, виявлені головні ознаки педагогічної творчості вчителя-філолога. Визначено шляхи формування творчої особистості майбутнього вчителя-філолога з огляду на підвищення рівня його методологічної та методичної підготовки, що забезпечується організацією навчально-виховного процесу у вищому педагогічному навчальному закладі на засадах педагогічної аксіології, його гуманізацією, особистісним орієнтуванням, упровадженням цілісної системи навчально-виховних впливів соціокультурного середовища на студента, застосуванням нетрадиційних методів навчання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 25 Лют 2016 14:59 |
Останні зміни: | 16 Жов 2020 07:42 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/262 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |