МДПУ репозиторій

Методологічний і методичний аспекти підготовки творчої особистості вчителя-філолога

Тарасенко, Тетяна (2014) Методологічний і методичний аспекти підготовки творчої особистості вчителя-філолога. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 196-203. ISSN 2219-5203

[img] Text
923-1948-1-PB.pdf

Скачати (537kB)

Резюме

Стаття присвячена методологічному й методичному аспектам розв’язання проблеми формування й розвитку творчої особистості майбутнього вчителя-філолога у вищому педагогічному навчальному закладі. На основі аналізу різних підходів розкрито сутність творчої особистості педагога, виявлені головні ознаки педагогічної творчості вчителя-філолога. Визначено шляхи формування творчої особистості майбутнього вчителя-філолога з огляду на підвищення рівня його методологічної та методичної підготовки, що забезпечується організацією навчально-виховного процесу у вищому педагогічному навчальному закладі на засадах педагогічної аксіології, його гуманізацією, особистісним орієнтуванням, упровадженням цілісної системи навчально-виховних впливів соціокультурного середовища на студента, застосуванням нетрадиційних методів навчання.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 25 Лют 2016 14:59
Останні зміни: 16 Жов 2020 07:42
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/262

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу