МДПУ репозиторій

Дослідження особливостей розвитку систем відкритої освіти дорослих у моделях соціокультурної динаміки

Прийма, Сергій (2015) Дослідження особливостей розвитку систем відкритої освіти дорослих у моделях соціокультурної динаміки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). с. 193-202. ISSN 2219-5203

[img] Text
1289-2687-1-PB.pdf

Скачати (340kB)

Резюме

Досліджено особливості функціонування та розвитку систем відкритої освіти дорослих як соціокультурних об’єктів. Показано, що розуміння динаміки соціокультурних явищ і процесів є ефективним способом вивчення соціокультурної реальності на сучасному етапі розвитку людської цивілізації. Дійдено висновку про підпорядкування процесів функціонування та розвитку систем відкритої освіти дорослих універсальній парадигмі розвитку соціуму та їх відповідність лінійно-циклічно-спіральній схемі фрактальної природи, яка й визначає тенденції подальшого розвитку систем відкритої освіти дорослих.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 24 Лют 2016 16:47
Останні зміни: 06 Жов 2020 12:55
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/227

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу