МДПУ репозиторій

Свобода як метапринцип відкритої освіти

Прийма, Сергій (2013) Свобода як метапринцип відкритої освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 50-57. ISSN 2219-5203

[img] Text
8.pdf

Скачати (261kB)

Резюме

У публікації досліджується фено-мен свободи як метапринцип відкритої освіти. Показано, що характерною рисою інформаційного суспільства є відкрита освіта, атрибутивна характеристика якої пов’язана з ідеєю і феноменом свободи. Здійснено історико-генетичний аналіз осмислення проблеми свободи, розкрито витоки й генезу цього феномену. Висвітлено роль і значення свободи в контексті становлення відкритого суспільства знань. Ключові слова: інформаційне суспільство, відкритість, відкрита освіта, освіта дорослих, свобода, відповідальність.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Користувач, що депонує: Науковий відділ
Дата внесення: 12 Вер 2017 08:28
Останні зміни: 06 Жов 2020 12:31
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1410

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу