Прийма, Сергій (2013) Свобода як метапринцип відкритої освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 50-57. ISSN 2219-5203
Text
8.pdf Скачати (261kB) |
Резюме
У публікації досліджується фено-мен свободи як метапринцип відкритої освіти. Показано, що характерною рисою інформаційного суспільства є відкрита освіта, атрибутивна характеристика якої пов’язана з ідеєю і феноменом свободи. Здійснено історико-генетичний аналіз осмислення проблеми свободи, розкрито витоки й генезу цього феномену. Висвітлено роль і значення свободи в контексті становлення відкритого суспільства знань. Ключові слова: інформаційне суспільство, відкритість, відкрита освіта, освіта дорослих, свобода, відповідальність.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Науковий відділ |
Дата внесення: | 12 Вер 2017 08:28 |
Останні зміни: | 06 Жов 2020 12:31 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1410 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |