Осадча, Катерина (2017) Огляд зарубіжного досвіду формування тьюторської компетентності. Професійна підготовка фахівця в контексті потреб сучасного ринку праці: матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф.. с. 188-191.
Text
artical OsadchaKP.pdf Скачати (102kB) |
Резюме
На сучасному ринку праці в Україні зростає затребуваність послуг тьютора як педагогах, який супроводжує індивідуальні освітні програми учнів, про що засвідчує аналіз баз вакансій на українських сайтах (2016 р. – 20 актуальних вакансій, на початок 2017 р. – 28 вакансій). У результаті проведеного нами опитування учителів загальноосвітніх шкіл також було з’ясовано важливість спеціальної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності (84,6 % опитуваних). Тому актуальним стає професійна підготовка майбутніх педагогів до тьюторської діяльності, яка передбачає формування тьюторської компетентності під час навчання у вищому навчальному закладі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 18 Вер 2017 08:27 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1365 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |