МДПУ репозиторій

Педагогічні умови розвитку медіаграмотності в процесі професійної підготовки майбутніх учителів

Наумук, Ірина (2015) Педагогічні умови розвитку медіаграмотності в процесі професійної підготовки майбутніх учителів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету». Серія: Педагогіка., 1 (14). с. 348-352.

[img] Text
Nvmdpu_2015_1_60 (1).pdf

Скачати (545kB)

Резюме

У статті розглянуто особливості медіаосвіти, медіакомпетентності й критичного мислення. Особливу увагу приділено умовам ефективного розвитку медіакомпетентності в процесі як професійної підготовки майбутніх вчителів, так і під час їхньої роботи в школі. Проаналізовано погляди провідних вітчизняних і закордонних медіапедагогів на встановлення медіакомпетентності. Визначено педагогічні умови, що сприятиму підвищенню рівня якості критичного мислення у сприйняті та споиванні медіа, створенню й ефективному використанню медіа-ресурсів, розвитку медіакомпетентності в студентів університету.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 13 Бер 2017 11:46
Останні зміни: 07 Жов 2020 12:19
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1333

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу