Наумук, Ірина (2015) Педагогічні умови розвитку медіаграмотності в процесі професійної підготовки майбутніх учителів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету». Серія: Педагогіка., 1 (14). с. 348-352.
Text
Nvmdpu_2015_1_60 (1).pdf Скачати (545kB) |
Резюме
У статті розглянуто особливості медіаосвіти, медіакомпетентності й критичного мислення. Особливу увагу приділено умовам ефективного розвитку медіакомпетентності в процесі як професійної підготовки майбутніх вчителів, так і під час їхньої роботи в школі. Проаналізовано погляди провідних вітчизняних і закордонних медіапедагогів на встановлення медіакомпетентності. Визначено педагогічні умови, що сприятиму підвищенню рівня якості критичного мислення у сприйняті та споиванні медіа, створенню й ефективному використанню медіа-ресурсів, розвитку медіакомпетентності в студентів університету.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 13 Бер 2017 11:46 |
Останні зміни: | 07 Жов 2020 12:19 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1333 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |