Прийма, Сергій (2007) Компетентнісний підхід як імператив реформування вищої освіти. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (72). с. 95-100. ISSN 2521–1919
Text
компетентн. підхід як імператив.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
У публікації виконано аналіз проблеми підвищення якості освіти через призму процесу впровадження компетентнісно зорієнтованого підходу до розробки стандартів професійної підготовки сучасного фахівця.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Науковий відділ |
Дата внесення: | 01 Лют 2017 07:36 |
Останні зміни: | 13 Жов 2020 11:57 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1316 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |