Мітєва, А. М. та Врубель, Г. Ф. (2023) Праксіологічний та компетентісний підходи як методологічна основа фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. SWorldJournal, 18 (7). с. 188-192.
![]() |
Text
88-154-Vrubel Miteva.pdf - Опублікована Версія Restricted to Тільки штат репозиторію Скачати (1MB) | Запит копії |
Резюме
У статті виокремлені праксіологічний та компетентісний підходи як методологічна база професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Праксіологічний підхід автори розкривають з позиції практико-орієнтованої діяльності вчителя музичного мистецтва у роботі із шкільним хоровим колективом та грунтує його на ціннісному ставленні педагога-музиканта до хорової музики як високого мистецтва та процесу власної творчої діяльності. В свою чергу компетентнісний підхід подано у ракурсі оновлення розуміння ролі вчителя музичного мистецтва у навчально-виховному процесі сучасної школи та оволодіння ним професійно-важливими якостями та уміннями. Авторами розкрито специфіку формування професійних знань й умінь студентів в умовах вивчення циклу диригентсько-хорових дисциплін.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | концертмей Ганна Врубель |
Дата внесення: | 17 Жов 2023 20:43 |
Останні зміни: | 17 Жов 2023 20:43 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13128 |
Виконати (потребує авторізації)
![]() |
Перегляд елементу |