МДПУ репозиторій

Особливості навчання дорослих людей з інвалідністю

Кучина, К. О. (2016) Особливості навчання дорослих людей з інвалідністю. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1). 240 -246. ISSN 2219-5203

[img] Text
Kuchina_K.O.pdf

Скачати (480kB)

Резюме

В статті розкривається специфіка навчання дорослих людей з інвалідністю в аспектах мети, завдань, принципів, функцій. Розглянуто дефініцію «інклюзія» як концепцію, динамічний процес, діяльність та освітню технологію. Пропонується сприймати інклюзію в ширшому розумінні – як процес збільшення можливостей участі людини з інвалідністю і в неформальній освіті, як зниження ступеня її ізоляції, оскільки основним завданням інклюзії в освіті є ліквідація соціальної ізольованості (виключення). Доведено, що інклюзивне навчання потребує досліджень його організації не тільки на рівні формальної дошкільної, загальноосвітньої, вищої освіти, а й на всіх рівнях безперервної освіти. Акцентовано увагу на завданнях адрагога з урахуванням бар’єрів, що виникають при навчанні людей з інвалідністю.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Науково-методичний центр освіти дорослих МДПУ
Користувач, що депонує: Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М.
Дата внесення: 20 Січ 2017 09:02
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1295

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу