Кучина, К. О. (2015) Ціннісні орієнтації в освіті дорослих. In: Професійна освіта та освіта дорослих в сучасних соціокультурних умовах: теорія, методологія, практика.
Text
Кучина_Тези.pdf Скачати (358kB) |
Офіційний URL: https://drive.google.com/file/d/0B4o5JUTAgIbITy1zN...
Резюме
Осмислення і систематизація інтегрованих знань про ціннісні орієнтації в освіті дорослих особливо необхідні в періоди суспільних трансформацій. Вивчення стану розробленості проблеми дослідження на основі наукових публікацій і в практиці організації освіти дорослих дозволяє констатувати, що в наш час відсутня цілісна педагогічна концепція впровадження ресурсів андрагогіки в освітній процес, що ускладнює реалізацію завдань, пов’язаних з формуванням компетентної особистості, здатної до взаємодії зі світом.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Науково-методичний центр освіти дорослих МДПУ |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 20 Січ 2017 10:31 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1292 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |