Мелаш, Валентина та Дубяга, Світлана та Варениченко, Анастасія (2022) Методика використання природотерапії як технології еколого-валеологічного виховання та корекції здоров’я учнів із особливостями інтелектуального розвитку. Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського (1(132)). с. 61-67.
Text
Стаття 2022_1_8.pdf Скачати (335kB) |
Резюме
Для оптимізації процесу еколого-валеологічного виховання та корекції здоров’я учнів із особливостя�ми інтелектуального розвитку необхідно використовувати технологію природотерапії. Нами визначені оптимальні методи психолого-педагогічної корекції суб’єктного ставлення до природи: методи виховання суб’єктного ставлення до природних об’єктів (метод екологічної ідентифікації, метод екологічної емпатії, метод екологічної рефлексії); методи, спрямовані на формування системи екологічних уявлень: (метод еколо�гічної лабіалізації, метод екологічних асоціацій, метод художньої репрезентації природних об’єктів); методи навчання практично втілювати конкретні стратегії, технології еколого-валеологічної діяльності. (метод еко�логічної експектації, метод екологічної турботи). Ключові слова: еколого-валеологічне виховання, корекція здоров’я учнів, діти з особливостями інтелектуального розвитку, природотерапія, методи, молодші школярі, інтегрований курс «Я досліджую світ».
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 24 Лист 2022 17:33 |
Останні зміни: | 24 Лист 2022 17:33 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12715 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |