МДПУ репозиторій

Теоретико-методологічні засади проектування і функціонування систем відкритої освіти дорослих в Україні: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук.: 13.00.01

Прийма, Сергій (2015) Теоретико-методологічні засади проектування і функціонування систем відкритої освіти дорослих в Україні: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук.: 13.00.01. Інший thesis, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

[img] Text
Aref_Pryima_S_M.pdf

Скачати (787kB)

Резюме

Містить результати системного дослідження проблеми проектування і функціонування систем відкритої освіти дорослих в Україні. Здійснено семантичний аналіз базових понять дослідження та виявлено сутність систем відкритої освіти дорослих. Обґрунтовано теоретичні та методологічні засади проектування і функціонування систем відкритої освіти дорослих як складника освіти впродовж життя; розроблено модель систем відкритої освіти дорослих; обґрунтовано сутність і доцільність використання синергетико-інформаційного підходу у проектуванні й функціонуванні систем відкритої освіти дорослих в умовах освіти упродовж життя; розроблено авторську концепцію проектування і функціонування систем відкритої освіти дорослих. Виявлено тенденції подальшого розвитку систем відкритої освіти дорослих в Україні. Здійснено прогностичне обґрунтування стратегії подальшого розвитку відкритої освіти дорослих в Україні, в основу якої покладено концептуальні ідеї становлення та розвитку суспільств знання. Ключові слова: відкрита освіта, освіта впродовж життя, освіта дорослих, системи відкритої освіти дорослих, інтердисциплінарний підхід, синергетико-інформаційний підхід, проектування і функціонування систем відкритої освіти дорослих.

Тип елементу : Дисертація (Інший)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Науковий відділ
Дата внесення: 27 Груд 2016 12:34
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1271

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу