МДПУ репозиторій

Реалізація індивідуалізації та персоналізації навчання засобами Moodle

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Спірін, О. М. та Круглик, В. С. (2021) Реалізація індивідуалізації та персоналізації навчання засобами Moodle. Молодь і ринок, 1 (187). с. 38-43. ISSN 2308-4634 (Print), 2617-0825 (Online)

[img] Text
228274-Текст статті-519563-1-10-20210331.pdf - Опублікована Версія

Скачати (1MB)

Резюме

У статті проаналізовано засоби та інструментарій підтримки індивідуалізації й персоналізаціїнавчання у системі дистанційного навчання Moodle. У процесі професійної підготовки майбутніх фахівцівдля підтримки індивідуалізації навчання засобами Moodle визначено налаштування окремих модулів, елементівта ресурсів платформи. Виділено основні переваги використання системи Moodle для організаціїперсоналізованого навчання: гнучкість, зручність, модульність, економічна ефективність, інтерактивність,різноманіття контролю знань, використання журналу оцінок, засоби планування.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика > Інтернет
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 06 Січ 2022 11:03
Останні зміни: 06 Січ 2022 11:03
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12587

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу