Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Спірін, О. М. та Круглик, В. С. (2021) Реалізація індивідуалізації та персоналізації навчання засобами Moodle. Молодь і ринок, 1 (187). с. 38-43. ISSN 2308-4634 (Print), 2617-0825 (Online)
Text
228274-Текст статті-519563-1-10-20210331.pdf - Опублікована Версія Скачати (1MB) |
Резюме
У статті проаналізовано засоби та інструментарій підтримки індивідуалізації й персоналізаціїнавчання у системі дистанційного навчання Moodle. У процесі професійної підготовки майбутніх фахівцівдля підтримки індивідуалізації навчання засобами Moodle визначено налаштування окремих модулів, елементівта ресурсів платформи. Виділено основні переваги використання системи Moodle для організаціїперсоналізованого навчання: гнучкість, зручність, модульність, економічна ефективність, інтерактивність,різноманіття контролю знань, використання журналу оцінок, засоби планування.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика > Інтернет |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 06 Січ 2022 11:03 |
Останні зміни: | 06 Січ 2022 11:03 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12587 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |