Стотика , І. Г. та Власенко , Е. А. (2012) Позитивна мотиваційна настанова як передумова творчої самореалізації майбутнього педагога-музиканта. Педагогічна освіта: теорія і практика (11). с. 299-303.
Text
Стотика І.Г., Власенко Е.А. Позитивна мотиваційна настанова.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
У статті розглядається проблема формування позитивної мотиваційної настанови у студенів факультетів мистецтв та художньої освіти, висвітлюються складові компоненти мотивації та настанови, визначаються групи мотиваційного ставлення студентів до музично-педагогічної діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Дата внесення: | 27 Груд 2016 12:26 |
Останні зміни: | 18 Січ 2021 16:58 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1256 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |