Багрій, Т. Є. (2021) Інтерпретація хорового твору як креативна складова в системі чинників виконавскої майстерності майбутнього педагога – музиканта. Витоки педагогічної майстерності (27). с. 10-15. ISSN 2075-146X
Text
Полтава ВПМ 2021-2.pdf - Опублікована Версія Скачати (725kB) |
Резюме
Розглянуто проблему виконавської підготовки майбутнього педагога-музиканта. Проаналізовано погляди науковців щодо визначення поняття «виконавство», «виконавська майстерність». Виділено в структурі виконавської майстерності уміння інтерпретації, як креативної ознаки особистості педагога-музиканта. Охарактеризовано сутність понять «творчість» та «креативність». Вказано ключові положення теорії і практики інтерпретаційної діяльності майбутнього педагога музиканта. Визначено етапи створення інтерпретації хорового твору. Висвітлено особливості формування інтерпретаційних здібностей, зокрема, виокремлено ескізне вивчення творів, як однієї із форм аналітико-синтетичної діяльності студента. З’ясовано, що музична інтерпретація є ключовим аспектом виконавської діяльності майбутнього педагога-музиканта.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | викладач Тетяна Багрій |
Дата внесення: | 21 Груд 2021 09:02 |
Останні зміни: | 21 Груд 2021 09:02 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12486 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |