Братишко, Тамара А. (2019) Інклюзивна освіта в україні та особливості її концепції. Науковий вісник льотної академії. Серія : Педагогічні науки (5). pp. 67-70.
![]() |
Text (ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В УКРАЇНІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ КОНЦЕПЦІЇ)
10.pdf - Published Version Download (1MB) |
Abstract
У статті проаналізовано основні положення концепції інклюзивної освіти в Україні та погляди сучасних дослідників щодо особливостей та розвитку інклюзивного навчання. Інклюзивна освіта - це забезпечення рівного доступу до освіти всім учням з урахуванням різноманітності особливих освітніх потреб та індивідуальних можливостей. Кожна дитина має право на розвиток і навчання в середовищі однолітків. Індивідуальні особливості розвитку дитини з обмеженими можливостями здоров’я розглядаються не як його недоліки, а як бар’єри і ресурси на шляху до успішної соціалізації та сформованості в сучасному суспільстві видами діяльності, тими чи іншими знаннями і компетентності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | аспирант Тамара А. Братишко |
Date Deposited: | 19 Nov 2021 14:24 |
Last Modified: | 19 Nov 2021 14:24 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12300 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |