МДПУ репозиторій

Інклюзивна освіта в україні та особливості її концепції

Братишко, Тамара А. (2019) Інклюзивна освіта в україні та особливості її концепції. Науковий вісник льотної академії. Серія : Педагогічні науки (5). с. 67-70.

[img] Text (ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В УКРАЇНІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ КОНЦЕПЦІЇ)
10.pdf - Опублікована Версія

Скачати (1MB)

Резюме

У статті проаналізовано основні положення концепції інклюзивної освіти в Україні та погляди сучасних дослідників щодо особливостей та розвитку інклюзивного навчання. Інклюзивна освіта - це забезпечення рівного доступу до освіти всім учням з урахуванням різноманітності особливих освітніх потреб та індивідуальних можливостей. Кожна дитина має право на розвиток і навчання в середовищі однолітків. Індивідуальні особливості розвитку дитини з обмеженими можливостями здоров’я розглядаються не як його недоліки, а як бар’єри і ресурси на шляху до успішної соціалізації та сформованості в сучасному суспільстві видами діяльності, тими чи іншими знаннями і компетентності.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: аспирант Тамара А. Братишко
Дата внесення: 19 Лист 2021 14:24
Останні зміни: 19 Лист 2021 14:24
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12300

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу