Братишко, Тамара А. (2019) Інклюзивна освіта в україні та особливості її концепції. Науковий вісник льотної академії. Серія : Педагогічні науки (5). с. 67-70.
Text (ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В УКРАЇНІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ КОНЦЕПЦІЇ)
10.pdf - Опублікована Версія Скачати (1MB) |
Резюме
У статті проаналізовано основні положення концепції інклюзивної освіти в Україні та погляди сучасних дослідників щодо особливостей та розвитку інклюзивного навчання. Інклюзивна освіта - це забезпечення рівного доступу до освіти всім учням з урахуванням різноманітності особливих освітніх потреб та індивідуальних можливостей. Кожна дитина має право на розвиток і навчання в середовищі однолітків. Індивідуальні особливості розвитку дитини з обмеженими можливостями здоров’я розглядаються не як його недоліки, а як бар’єри і ресурси на шляху до успішної соціалізації та сформованості в сучасному суспільстві видами діяльності, тими чи іншими знаннями і компетентності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | аспирант Тамара А. Братишко |
Дата внесення: | 19 Лист 2021 14:24 |
Останні зміни: | 19 Лист 2021 14:24 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12300 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |