Гурова, Т. Ю та Авраменко, К. В. (2020) Роль електронних освітніх засобів у формуванні англомовної комунікативної компетентності. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (Мелітополь, 25–26 вересня 2020 р.). с. 114-117.
Text
MATERIALY-V-MIZHNARODNOYI-NAUKOVO-PRAKTYCHNOYI (1).pdf Скачати (292kB) |
Резюме
Сьогодні електронні освітні ресурси використовуються в освітньому процесі в таких напрямах: під час підготовки і проведення занять; для створення авторських мультимедійних посібників; в межах індивідуальної і 115 групової наукової діяльності; в управлінні освітнім процесом. Так, можна виокремити три рівні інформаційних об‘єктів, які можуть бути використані в освітньому процесі. Перш за все, це інформація отримана з Інтернету, по-друге, це ресурси доступні тільки в електронному просторі і, по-третє, це програмні засоби, розроблені безпосередньо самим викладачем. Електронні засоби навчального призначення здобули широкого розповсюдження за рахунок використання інформації та комунікаційних технологій для навчання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > PD Германські мови P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра германської філології |
Користувач, що депонує: | Karina Hakhariia |
Дата внесення: | 15 Черв 2021 09:18 |
Останні зміни: | 15 Черв 2021 09:18 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11965 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |