Гришко, С. В. та Зав’ялова, Т. В. (2021) Педагогічні умови розвитку просторового мислення учнів при роботі з модельною наочністю та географічними картами на уроках географії. Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки фахівців в умовах сучасного освітнього простору: матеріали VIІ наук.-практ. конф.. с. 53-57.
Text
Гришко_Завялова.pdf Скачати (7MB) |
Резюме
Застосування наочних засобів навчання на уроках географії визначається особливістю змісту шкільних курсів географії. Жоден з навчальних предметів в такій мірі не потребує застосування наочності як географія, і в той же час жоден з предметів не представляє більш сприятливого поля для застосування наочних методів викладання як географія.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму |
Користувач, що депонує: | Кафедра географії та туризму |
Дата внесення: | 02 Черв 2021 13:19 |
Останні зміни: | 02 Черв 2021 13:19 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11823 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |