Куликова, Л. А. (2021) Використання особистісно-орієнтованих педагогічних технологій у навчанні англійської мови у вищій школі. V Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Іноземні мови у вищій освіті: лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні перспективи». с. 67-73.
Text
Куликова Л.А._С. 67-73.pdf Скачати (146kB) |
Резюме
В статті висвітлена проблема особистісно орієнтованого навчання засобами іноземної мови, яка передбачає використання навчального спілкування, співпраці та активної творчої діяльності студентів. Акцентовано на необхідності способів включення студента в реальну мовленнєву комунікацію, інформаційний обмін і моделювання реального процесу входження в культуру. Особистісно-орієнтований підхід дозволяє впровадити в навчальний процес також інші активні форми в навчанні, які сприятимуть розвитку творчих здібностей студентів, мислення, вміння перебудовуватися в мінливому сучасному суспільстві.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра германської філології |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 01 Бер 2021 11:40 |
Останні зміни: | 01 Бер 2021 11:40 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11529 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |