МДПУ репозиторій

Використання особистісно-орієнтованих педагогічних технологій у навчанні англійської мови у вищій школі

Куликова, Л. А. (2021) Використання особистісно-орієнтованих педагогічних технологій у навчанні англійської мови у вищій школі. V Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Іноземні мови у вищій освіті: лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні перспективи». с. 67-73.

[img] Text
Куликова Л.А._С. 67-73.pdf

Скачати (146kB)

Резюме

В статті висвітлена проблема особистісно орієнтованого навчання засобами іноземної мови, яка передбачає використання навчального спілкування, співпраці та активної творчої діяльності студентів. Акцентовано на необхідності способів включення студента в реальну мовленнєву комунікацію, інформаційний обмін і моделювання реального процесу входження в культуру. Особистісно-орієнтований підхід дозволяє впровадити в навчальний процес також інші активні форми в навчанні, які сприятимуть розвитку творчих здібностей студентів, мислення, вміння перебудовуватися в мінливому сучасному суспільстві.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра германської філології
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 01 Бер 2021 11:40
Останні зміни: 01 Бер 2021 11:40
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11529

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу