МДПУ репозиторій

Специфіка організації тьюторського супроводу учнів старшої школи

Осадча, Катерина (2017) Специфіка організації тьюторського супроводу учнів старшої школи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (18). с. 177-182. ISSN 2219-5203

[img] Text
Nvmdpu_2017_1_30.pdf

Скачати (684kB)

Резюме

У статті на основі аналізу соціального й державного замовлення, що стосується результатів навчання учнів старшої школи та вікових особливостей старшокласників, актуалізуються завдання їх тьюторського супроводу. Автор аналізує сутність понять «індивідуальний освітній маршрут», «індивідуальна освітня траєкторія», «індивідуальна освітня програма». На основі аналізу наукових праць у статті розглядаються специфічні особливості тьюторського супроводу старшокласників. Вказується на те, що тьюторська діяльність у старшій школі спрямована на розробку та супровід індивідуальних освітніх траєкторій і програм за напередвизначеними етапами та структурою, на професійне визначення старшокласників, а також на використання інтерактивних та ігрових методів, методу проектів, портфоліо, консультацій і тренінгів, з урахуванням можливостей тьюторантів, для досягнення цілей тьюторського супроводу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 24 Лют 2021 11:48
Останні зміни: 24 Лют 2021 11:48
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11507

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу