МДПУ репозиторій

Передумови використання експертних систем в освітньому процесі

Сафонов, К. С. та Сердюк, І. М. (2021) Передумови використання експертних систем в освітньому процесі. Стан освітнього процесу в умовах викликів сьогодення : матеріали Міжнародної науковопрактичної конференції, (Дніпро, 12 лютого 2021 р). с. 74-75.

[img] Text
Сафонов Сердюк .PDF

Скачати (212kB)

Резюме

Розвиток інформаційних технологій та науки ставлять підвищені вимоги до якості освіти. Зараз в освіті знаходять нові сфери застосування підходи до моделювання знання, розроблені в галузі штучного інтелекту, відмічається тенденція до подальшої інтелектуалізації програмного забезпечення навчального призначення. Завдяки технологіям штучного інтелекту з’являються нові форми, засоби та підходи до організації процесу навчання, зокрема нові підходи до контролю знань, що ґрунтуються на моделюванні досягнутого студентом рівня знань.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
T Технологія > T Технологія (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 24 Лют 2021 09:44
Останні зміни: 24 Лют 2021 09:44
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11494

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу