МДПУ репозиторій

Підготовка магістрів педагогічного напряму в умовах неперервної освіти

Балута, В. С. (2015) Підготовка магістрів педагогічного напряму в умовах неперервної освіти. Лабіринти реальності: зб. наукових праць ІІ міжнародної науково-практичної конференції, 12-20 жовтня 2015 року. с. 182-185.

[img]
Перегляд
Text
Неперервна освіта стан, проблеми, перспективи розвитку-182-185.pdf

Скачати (609kB) | Перегляд

Резюме

Постановка проблеми. Відмінність підготовки майбутнього магістра педагогічної освіти від підготовки бакалавра відповідного фаху полягає у готовності першого до роботи з учнями різного психологічного, фізіологічного та вікового рівнів з урахуванням нових тенденцій навчання, зумовлених принципами неперервної освіти. Такий стан речей у межах компетентнісного підходу передбачає визначення компетентностей, якими повинен володіти майбутній фахівець. Метою статті є аналіз вітчизняних та зарубіжних досліджень щодо визначення компетентностей, якими повинен володіти майбутній магістр педагогічної освіти в умовах неперервної освіти. Виклад основного матеріалу. Проблема підготовки магістрів педагогічної освіти досліджувалася багатьма зарубіжними та вітчизняними науковцями, зокрема Вітвицькою СС, Єлькіним МВ, Павлютенковим ЄМ та іншими. Проте сьогодні й досі продовжуються дискусії щодо компетентностей, якими повинні оволодіти майбутні магістри педагогічного спрямування.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 21 Груд 2020 09:25
Останні зміни: 21 Груд 2020 09:25
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10897

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу