МДПУ репозиторій

Основні характеристики сутносні та змісту поняття індивідуальної освітньої траєкторії студента в процесі професійної підготовки

Колоніна, Л. Г. (2019) Основні характеристики сутносні та змісту поняття індивідуальної освітньої траєкторії студента в процесі професійної підготовки. World science, 2 (12). с. 10-14. ISSN 2413-1032

[img]
Перегляд
Text
Польша декабрь статья.pdf

Скачати (431kB) | Перегляд

Резюме

Авторка надала теоретичне обґрунтування сутнісних характеристик поняття “індивідуальної освітньої траєкторії”. На основі логем системи методологічних підходів (холісько-емерджентний, гуманітарний, аксіологічний, транскомунікативний, особистісно-діяльнісний, праксіологічний, проектний, компетентісний, креативно-акмеологічний) сформульовала визначення індивідуальної освітньої траєкторії майбутніх вчителів музичного мистецтва та стисло окреслила структурний зміст досліджуваного поняття, що предсталено двома блоками: особистісного потенціал (мотиваційно-ціннісний, особистісно-досвідний, орієнтаційно-пізнавальний, комунікативний рефлексивно-регулятивний компоненти) та його реалізація у навчальній діяльності.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Л. Колоніна
Дата внесення: 23 Черв 2020 10:21
Останні зміни: 23 Черв 2020 10:21
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10138

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу