Колоніна, Л. Г. (2019) Основні характеристики сутносні та змісту поняття індивідуальної освітньої траєкторії студента в процесі професійної підготовки. World science, 2 (12). с. 10-14. ISSN 2413-1032
|
Text
Польша декабрь статья.pdf Скачати (431kB) | Перегляд |
Резюме
Авторка надала теоретичне обґрунтування сутнісних характеристик поняття “індивідуальної освітньої траєкторії”. На основі логем системи методологічних підходів (холісько-емерджентний, гуманітарний, аксіологічний, транскомунікативний, особистісно-діяльнісний, праксіологічний, проектний, компетентісний, креативно-акмеологічний) сформульовала визначення індивідуальної освітньої траєкторії майбутніх вчителів музичного мистецтва та стисло окреслила структурний зміст досліджуваного поняття, що предсталено двома блоками: особистісного потенціал (мотиваційно-ціннісний, особистісно-досвідний, орієнтаційно-пізнавальний, комунікативний рефлексивно-регулятивний компоненти) та його реалізація у навчальній діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Л. Колоніна |
Дата внесення: | 23 Черв 2020 10:21 |
Останні зміни: | 23 Черв 2020 10:21 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10138 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |