Items where Division is "Кафедра початкової і спеціальної освіти" and Year is 2024Number of items: 6. Shevchenko, Yuliia and Dubiaha, Svitlana and Saіenko, Yuliia and Volodymyr, Huz and Svyrydenko, Hanna (2024) Exploring dysgraphia in elementary school students: assessment and tailored intervention strategies from a psycholinguistic perspective. Multidisciplinary Science Journal (6). ISSN 2675-1240 Shevchenko, Yuliia and Kovalova, Olha and Varina, Hanna and Dubiaha, Svitlana and Huz, Volodymyr (2024) Psychological and educational support strategies for individuals with disharmonious personality traits. Academic journal of health sciences (39 (6)). pp. 81-87. ISSN 2255-0569 Супрун, Д.М. and Супрун, М.О. and Кондратенко, В.О. (2024) РОЗРОБКА АКАДЕМІКОМ В.І.БОНДАРЕМ ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНИХ ЗАСАД ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ. Інноваційні підходи в освіті та реабілітації дітей з особливими освітніми потребами: збірник наукових праць. pp. 158-162. Черкашина, Крістіна Анатоліївна (2024) Розвиток soft skills як складник професійної компетентності здобувачів вищої освіти. Розвиток гнучких умінь (soft skills) у процесі освітньої діяльності: теорія і практика: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Глухів, 22 лютого 2024 року). pp. 109-111. Шершньова, Олена (2024) Роль тьюторства в Україні під час дистанційного навчання учнів початкової школи в умовах воєнного стану. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах європейської освітньої інтеграції: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 14 червня 2024 року. pp. 62-66. Шершньова, Олена Володимирівна (2024) Роль тьюторства в Україні під час дистанційного навчання учнів молодших класів в умовах воєнного стану. 2024 2nd International Conference. The Teaching, Learning, Medical and Psychological Support as Challenges of 21st Century: Preschool, Secondary, Extracurricular, Vocational, Higher and Postgraduate Education, Warsaw, Poland. |