Items where Author is "Прокоф’єва, О. О."

Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 35.

Article

Квятковська, А.О. and Андросович, К.А. and Ковальова, О. В. and Прокоф’єва, О. О. (2022) Особливості навчальної мотивації студентів передвищих фахових та вищих навчальних закладів в умовах сучасних військових конфліктів. Інноваційна педагогіка, 1 (49). pp. 177-182. ISSN ISSN 2663-6085

Прокоф’єва, О. О. and Прокоф'єва, О. А. (2022) Особливості імплементації електронного Кабінету гаранта освітніх програм в систему сучасного закладу вищої освіти. Гуманітарний і інноваційний ракурс професійної майстерності: пошуки молодих вчених : матеріали VІІI Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених. pp. 325-328. ISSN 978-966-397-266-4

Варіна, Г. Б. and Прокоф’єва, О. О. (2020) Генезис психологічного супроводу батьків, які виховують дітей з інвалідизацією, в сучасних трансформаційних умовах. Conference Proceedings of the International Scientific Online Conference Topical Issues of Society Development in the Turbulence Conditions. pp. 320-328.

Прокоф’єва, О. О. and Каткова, Т. А. and Чиркова, А. С. and Приступа, Д. А. (2020) Емоційна сфера молодших школярів, які навчаються за різними програмами початкової школи. Психологічний часопис, 6 (5). pp. 249-255. ISSN 2414-0023

Каткова, Т. А. and Прокоф’єва, О. О. (2019) Розвиток професійно-особистісної зрілості майбутнього психолога в процесі виробничої практики. Актуальні проблеми психології: зб. наук. пр. Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, XI (20). pp. 75-89. ISSN 2072-4772

Прокоф’єва, О. О. and Прокоф'єва, О. А. and Смірнов, Б. І. (2019) Шкільний булінг: особистісно-професійна готовність вчителя до превенції. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 6-8 черв. 2019 р.. pp. 235-239.

Прокоф’єва, О. О. and Прокоф'єва, О. А. (2019) Форми психодрама-терапії як інновації в освітньому процесі. Актуальні проблеми психічного та психологічного здоров'я: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 квітня 2019 року, 144. pp. 185-189.

Царькова, О. В. and Прокоф’єва, О. О. and Аносова, Д. І. (2019) Психологічний аспект синдрому раннього дитячого аутизму. Психологічний часопис (5). pp. 67-80.

Царькова, О. В. and Прокоф’єва, О. О. and Аносова, Д. І. (2019) Психологічний аспект синдрому раннього дитячого аутизму. Психологічний часопис, 5 (4). pp. 67-80.

Царькова, О. В. and Прокоф’єва, О. О. and Варіна, Г. Б. (2019) Порушення психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами: нозологія, психолого-педагогічний контекст. Довідник для педагогічних працівників і батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами. pp. 18-82.

Фантаз, А. and Прокоф’єва, О. О. (2018) Формування психологічних меж в онтогенезі. Сучасна наука: тенденції та перспективи: матеріали Всеукр. Internet-конф. молодих учених, 14-17 трав. 2018 р.. pp. 233-238.

Прокоф’єва, О. О. and Прокоф'єва, О. А. (2018) Розмова про війну з дітьми. Психологія і педагогіка: методика та проблеми практичного застосування: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 21-22 грудня 2018 р.. pp. 92-94.

Прокоф’єва, О. О. and Аносова, Д. І. (2018) Психологічні детермінанти розвитку адаптаційних можливостей студентської молоді. Особистіно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції Нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 14-16 черв. 2018 р.. pp. 202-205.

Прокоф’єва, О. О. and Грибачова, Г. О. (2017) Причини включення особистості у маніпулятивні міжособистісні стосунки у якості суб’єкта і об’єкта. Сучасна наука: тенденції та перспективи: матеріали регіональної інтернет-конф. молодих учених, 15-19 травня 2017 р.. pp. 239-243.

Прокоф’єва, О. О. and Прокоф’єва, О. А. (2017) Сепарація від батьків як запит у психодраматичній групі. Актуальні проблеми практичної психології: зб. ст. ІV Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 9-10 листоп. 2017 р.. pp. 118-122.

Прокоф’єва, О. О. and Зайцева, Ю. М. (2017) Вікові особливості особливості становлення громадянської ідентичності. Актуальні проблеми практичної психології: зб. статей ІV Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 9-10 листоп. 2017 р.. pp. 115-118.

Прокоф’єва, О. О. and Труфанова, Д. О. and Тверда, Г. О. (2016) Формування Я-соціального у юнацькому віці засобами гештальттерапії. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки», 1 (5). pp. 138-142.

Зайцева, Ю. М. and Прокоф’єва, О. О. (2015) Психологічні аспекти етнічної ідентичності української молоді. Наука і освіта (7). pp. 27-33.

Авдимирець, Н. В. and Прокоф’єва, О. О. (2015) Підвищення працездатності співробітників на підприємстві засобами практичної психології. Український психолого-педагогічний науковий збірник (5). pp. 6-13.

Прокоф’єва, О. О. and Мартинюк, А. Г. (2015) Формування субсфери Я-соціальне у юнацькому віці засобами гештальт-терапії. Проблеми сучасної психології (27). pp. 460-470.

Прокоф’єва, О. О. and Алхіменко, О. І. (2015) Деякі причин зростання захворювання на синдром раннього дитячого аутизму. International scientific-practical congress of teachers and psychologists "The generation of scientific ideas", (Geneva, the 17-18th of February, 2015). pp. 75-79. ISSN 978-76-37903-24-9

Прокоф’єва, О. О. and Напрєєнкова, Т. О. (2014) Роль тілесної терапії в самоактуалізації майбутнього педагога. Наука і освіта (6). pp. 89-93.

Зайцева, Ю. М. and Прокоф’єва, О. О. (2014) Психологічні особливості становлення етнічної ідентичності української молоді. Pedagogika. Teoria. Praktika, (Szczecin, 29.11.2014-30.11.2014.). pp. 67-70.

Прокоф’єва, О. О. and Алхіменко, О. І. (2014) Підходи до інклюзивної освіти в Польщі та Україні. Інклюзивна освіта: проблеми та перспективи (практика, дослідження, методо-логія) : матеріали методологічного web-семінару, 144. pp. 108-110.

Прокоф’єва, О. О. (2014) Особливості викладання дисципліни «Психодрама». Український психолого-педагогічний науковий збірник (3). pp. 163-171.

Book Section

Прокоф’єва, О. О. and Царькова, О. В. (2016) Тренінг «Лідер. Спікер. Партнер». In: Співпраця бібліотек і музеїв Мелітопольщини як ресурс розвитку освіти дорослих. МДПУ ім. Богдана Хмельницького, Мелітополь, pp. 12-13. ISBN 978-617-7346-57-8

Monograph

Варіна, Г. Б. and Прокоф’єва, О. О. (2020) The psychological health of the personality and society: the challenges of today. 4.5. Особливості збереження психологічного благополуччя у родині, яка виховує дитину з особливими потребами. Project Report. The Academy of Management and Administration in Opole, Польша.

Прокоф’єва, О. О. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Психодрама як психотерапевтична технологія роботи з батьками, які виховують дитину з особливими потребами. Project Report. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.

Прокоф’єва, О. О. and Пономаренко, В. В. and Прокоф'єва, О. А. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Дослідження особливостей емпатично-толерантного ставлення батьків учнівського колективу до дітей з обмеженими можливостями здоров’я. Project Report. Люкс, Мелітополь.

Прокоф’єва, О. О. and Варіна, Г. Б. (2018) Сучасні здоровʼязбережувальні технології. Психологічні аспекти супроводу сімей, що виховують дитину з синдромом раннього дитячого аутизму. Other. ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Харків.

Conference or Workshop Item

Прокоф’єва, О. О. and Прокоф'єва, О. А. (2018) Розмова про війну з дітьми. In: Міжнародна науково-практична конференція "Психологія та педагогіка: методика та проблеми практичного застосування", 21-22 грудня 2018 р., м. Львів.

Book

Прокоф’єва, О. О. and Ковальова, О. В. and Варіна, Г. Б. and Кочкурова, О. В. (2020) Практикум із групової психокорекції. Люкс, Мелітополь.

Матвієнко, Н. Б. and Прокоф’єва, О. О. and Гармаш, О. Л. and Гармаш, А. Б. (2020) Казки для дружної сім’ї: наочно-навчальні матеріали для здобувачів спеціальності 053 Психологія, 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта. Люкс, Мелітополь.

Царькова, О. В. and Прокоф’єва, О. О. and Каткова, Т. А. and Варіна, Г. Б. (2019) Психолого-педагогічний супровід родинного виховання гіперактивної дитини з синдромом дефіциту уваги: навчально-методичний посібник. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.

Максименко, С. Д. and Прокоф’єва, О. О. and Царькова, О. В. and Кочкурова, О. В. (2015) Практикум із групової психокорекції: підручник. Видавничо-поліграфічний центр «Люкс», Мелітополь.

This list was generated on Fri Dec 20 13:57:20 2024 EET.