Items where Author is "Житнік, Т. С."

Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 23.

Article

Житнік, Т. С. (2019) Проекція як психологічний феномен у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Гуманізація навчально-виховного процесу: зб. наук. пр. (1). pp. 164-177. ISSN 2077-1827

Житнік, Т. С. (2019) Проблема креативного мислення особистості у професійної діяльності: теоретичний аспект. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. pp. 106-109. ISSN 2522-1477

Житнік, Т. С. (2019) Проблема активності особистості в психолого-педагогічній літературі. Наука III тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку: матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 25-26 квіт. 2019 р. (1). pp. 118-119.

Житнік, Т. С. (2019) Психолого-педагогічний супровід як компонент системи розвитку творчої активності дітей старшого дошкільного віку. Інноваційні технології в дошкільній освіті: зб. наук. статей за матеріалами ІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.,28–29 берез. 2019 р.. pp. 57-58.

Житнік, Т. С. (2019) Методика пролонгованої підтримки індивідуального творчого самовираження старшого дошкільника у художньо-творчій діяльності. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (176). pp. 148-161. ISSN 2521–1919

Житнік, Т. С. (2019) Нові аспекти соціально-культурного супроводу дитини з особливими освітніми потребами (у рамках реалізації громадського проекту “Академія сучасного дитячого мистецтва”). Інклюзія в мистецькій освіті: виклики, практики, перспективи (1). pp. 65-72.

Житнік, Т. С. (2018) Етимологія та смислові ознаки терміну «художньо-творча активність» в контексті розвитку особистості. Гуманітарний вісник ЗДІА (72). pp. 137-145. ISSN 2072-7941

Житнік, Т. С. and Москальова, Л. Ю. (2018) Нові аспекти соціально-культурного супроводу дитини з інвалідністю (у рамках реалізації громадського проекту “Академія сучасного дитячого мистецтва”). Ukraine–EU. Innovations in edukations. Technology. Business and Law: зб. міжнар. наук. пр.. pp. 365-367. ISSN 978-617-7571-12-3

Житнік, Т. С. (2018) Активність особистості як категорія свідомої професійної діяльності. Науковий вісник льотної академії. Серія: Педагогічні науки (3). pp. 88-91. ISSN 2522-1477

Житнік, Т. С. and Павленко, О. М. (2018) Твори мистецтва як засіб розвитку особистості дошкільника. Дискурс в умовах мінливості соціальнокультурного простору: матеріали Всеукр.наук.-практ. конф. з Міжнар. участю. pp. 56-58.

Житнік, Т. С. (2018) Асоціативні картки як засіб підвизення мотивації дітей до художньо-творчої діяльності. Мистецтво та освіта, 87 (1). pp. 29-35. ISSN 2308-8885

Житнік, Т. С. (2015) Педагогические условия развития художественно-творческой активности старших дошкольников средствами живописи. Science and education a New Dimension. Pedagogy and psychology, III ((34)). pp. 29-32.

Житнік, Т. С. (2015) Навчальна програма для нульового класу дитячих художніх шкіл (живопис, композиція). Проблемы соременного педагогическго образования, 3 (47). pp. 81-86.

Житнік, Т. С. (2015) Проблема развития творческой активности в психолого-педагогической литературе. Wschodnioeuropejskie Crasopistmo Naukowe. Pedagogika, 3. pp. 34-36.

Житнік, Т. С. (2014) Альтеративний підхід діагностування художньо-творчої активності у дітей старшого дошкільного віку. Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованості дошкільників. pp. 67-71.

Житнік, Т. С. (2014) Альтеративний підхід діагностика художньо-творчої активності старшого дошкільного віку. Освіта та розвиток обдарованої особистості (6). pp. 19-21.

Житнік, Т. С. (2014) Вплив художнього мистецтва на розвиток творчої активності особистості старшого дошкільника. Мистецька освіта: традиції і новації: матеріали Міжнар. наук. конф.. pp. 37-39. ISSN 978-617-7055-68-5

Житнік, Т. С. (2014) Личность педагога как фактор активизации художественно-творческой деятельности страших дошкольников. Молодежь и государство (2). pp. 160-163.

Житнік, Т. С. (2014) Формування духовно-моральних цінностей дітей старшого дошкільного віку в умовах естетичного середовища. Християнська етика в історії України і сучасний діалог світоглядно-духовних ідентичностей. pp. 127-128.

Monograph

Житнік, Т. С. and Федорова, О. В. (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспктиви Нової української школи. Методика пролонгованої підтримки індивідуального творчого самовираження старшого дошкільника у художньо-творчій діяльності. Other. ТОВ «Колор Принт», Мелітополь.

Житнік, Т. С. (2019) Педагогічна інноватика : досвід та перспективи Нової української школи. Інноваційні методи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами за допомоги метафоричних асоціативних карток “Будинок” та “Фантастичне дійство”. Other. ТОВ «Колор Принт», Мелітополь.

Житнік, Т. С. (2018) Розвиток художньо-творчої активності старших дошкільників засобами живопису. Other. ФОП Однорог Т.В., Мелітополь.

Teaching Resource

Житнік, Т. С. (2021) Проективні методи діагностики міжособистісної та емоційної сфер дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. [Teaching Resource]

This list was generated on Fri Dec 20 16:43:32 2024 EET.