Житнік, Т. С. (2021) Проективні методи діагностики міжособистісної та емоційної сфер дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. [Teaching Resource]
ЖИТНІК посібник (pdf.io).pdf
Download (6MB)
Abstract
Формування кожної особистості починається з дитинства. Саме тому, усвідомлюючи основні права кожної дитини на вільний розвиток особистості, право на освіту та рівність, закріплені Конституцією України, ми маємо розуміти, що виникає необхідність у нових методах впливу на сучасну дитину, щоб задовольнити індивідуальні потреби кожної особистості, враховуючи все різноманіття її проявів. Чинне законодавство України про дошкільну та початкову освіту визначає правові, організаційні та фінансові засади її функціонування й розвитку, що мають забезпечувати єдність розвитку, виховання і навчання дитини, виконувати інші соціально вагомі функції в сучасних умовах розвитку суспільства, ґрунтуватися на поєднанні сімейного та громадського виховання, досягненнях вітчизняної науки, надбаннях світового педагогічного досвіду, сприяти формуванню цінностей демократичного правового суспільства в Україні.
Item Type: | Teaching Resource |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 06 Nov 2023 19:51 |
Last Modified: | 06 Nov 2023 19:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13236 |