Items where Author is "Воровка, М. І."
Article
Воровка, М. І. and Кожевникова, А. В. and Бунчук, О. В. (2023) Інфомедійна грамотність як складова професійної підготовки майбутніх педагогів. WaySpience. Recent Trends in Science: Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Internet Conference, May 4-5, 2023. pp. 97-98.
Кожевникова, А. В. and Воровка, М. І. and Бунчук, О. В. (2023) Особливості формування інфо-медійної грамотності майбутніх педагогів у процесі освітньої діяльності. Інноваційна педагогіка, 2 (57). pp. 98-101. ISSN 2663-6085
Воровка, М. І. and Кожевникова, А. В. (2023) Педагогічні умови національно-патріотичного виховання майбутніх викладачів у процесі професійної підготовки. Інноваційна педагогіка (66). pp. 210-214. ISSN 2663-6085
Кожевникова, А. В. and Воровка, М. І. (2022) Використання інноваційних технологій в дисципліні «Педагогіка» для майбутніх вчителів. Історико-педагогічні студії: науковий часопис (15-16). pp. 81-85.
Воровка, М. І. and Кожевникова, А. В. and Меркулова, Н. В. and Богатирьова, К. О. (2022) Формування педагогічної майстерності майбутнього викладача хореографії. Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика: матеріали VІ міжнародної науково-практичної конференції, 20–21 травня 2022 року. pp. 279-282.
Воровка, М. І. and Онипченко, О. І. and Кожевникова, А. В. (2022) Розвиток гендерної культури студентства у закладах вищої освіти України у 60 роки – на початку 90-х років ХХ століття: суспільно-історичний контекст. Інноваційна педагогіка, 1 (52). pp. 9-14. ISSN 2663-6085
Воровка, М. І. and Онипченко, О.І. (2021) Функціональний взаємозв’язок рольових, дидактичних та ділових ігор. Інноваційна педагогіка, 1 (41). pp. 96-100. ISSN 2663-6085
Воровка, М. І. and Шлєіна, Л. (2021) Гендерний підхід у формуванні гендернoї культури cтудентів. Наукові дослідження та інновації в галузі суспільно-гуманітарних наук: зб. матеріалів І Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Мелітополь, 24 листопада 2021 р.), 1. pp. 61-64.
Воровка, М. І. (2021) Становлення громадських жіночих організацій у незалежній Україні. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 1 (75). pp. 87-91. ISSN 1992-5786
Воровка, М. І. and Кожевникова, А. В. and Курдюк, О. О. (2021) Розвиток культури міжособистісної взаємодії здобувачів вищої освіти в процесі професійної підготовки. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka. pp. 27-32. ISSN ISSN: 2450-8160
Воровка, М. І. (2021) Антигендерні рухи в Україні anti-gender movements in Ukraine. Інноваційна педагогіка, 1 (33). pp. 37-41. ISSN ISSN 2663-6085
Воровка, М. І. and Проценко, А. А. (2020) Педагогічна практика як засіб формування професійної майстерності вчителя в умовах реформування освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (69). pp. 57-61. ISSN ISSN 1992-5786
Воровка, М. І. and Проценко, А. А. (2020) Діалог як засадничий концепт реформи освіти в Україні. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 28 (1). pp. 196-204. ISSN ISSN 2308-4863 (Online), ISSN 2308-4855 (Print)
Воровка, М. І. (2020) Соціальні перетворення в Україні як фактор гендерної асиметрії на ринку праці. Інноваційна педагогіка, 1 (29). pp. 15-18. ISSN 2663-6085
Воровка, М. І. (2019) Інституціоналізація гендерних досліджень в Україні. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 1 (63). pp. 5-10. ISSN 1992-5786
Воровка, М. І. and Бунчук, О. В. (2019) Фактори становлення теорії та практики розвитку гендерної культури студентів. Інноваційна педагогіка, 1 (18). pp. 18-22. ISSN 2663-6085
Воровка, М. І. (2018) Історіографія теорії та практики розвитку гендерної культури студентства. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 1 (60). pp. 17-22. ISSN 1992-5786
Воровка, М. І. (2018) Класифікація джерельної бази як етап історико-педагогічного дослідження. Інноваційна педагогіка, 1 (7). pp. 9-12. ISSN 2663-6085
Воровка, М. І. (2018) Стан історико-педагогічної рефлексії проблеми розвитку гендерної культури студентів. Інноваційна педагогіка (8). pp. 19-23. ISSN 2663-6085
Воровка, М. І. (2018) Джерельна база історико-педагогічного дослідження: поняття та специфіка. Вісник Дніпропетровського університету економіки та права імені Альфреда Нобеля. Серія: «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки. (2). pp. 13-17. ISSN 2522-4115
Воровка, М. І. (2018) До методології історико-педагогічного дослідження: робота з джерелами. Всеукраїнський науково-педагогічний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії». Спеціальний тематичний випуск «Вища освіта у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 2 (6). pp. 113-122.
Воровка, М. І. (2018) Наративний підхід в історико-педагогічному дослідженні. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи (65). pp. 17-23. ISSN 2311-5491
Воровка, М. І. (2017) Ревізія патріархатних установок в філософії Нового часу як передумова розвитку гендерних досліджень. Проблеми підготовки сучасного вчителя (1). pp. 39-45. ISSN 2307-4833
Воровка, М. І. (2017) Студентки проти студентів: склад піздньорадянського студентства. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 1 (LXXVI). pp. 29-32. ISSN 2413-1865
Воровка, М. І. (2017) Гендерна дискримінація у вищій школі України: міф чи реальність. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 2 (LXXX). pp. 17-21. ISSN 2413-1865
Воровка, М. І. (2016) Уточнення категорії "студентська молодь" у контексті історико-педагогічної розвідки. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах (46). pp. 8-13.
Воровка, М. І. and Петрученя, Г. Г. (2014) Джерела становлення гендерного підходу в педагогіці. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка (46). pp. 269-275.
Воровка, М. І. and Петрученя, Г. Г. (2013) Гендерна культура молоді, як умова запобігання гендерному насильству. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди», 5 (31). pp. 83-89. ISSN 978-966-8840-94-4(5)
Воровка, М. І. and Кучина, Л. І. (2012) Формування готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Гуманітарний вісник, 5 (38). pp. 81-86. ISSN 978-966-8840-94-7(5)
Воровка, М. І. and Кучина, Л. (2011) Підготовка студентів до літньої педагогічної практики в дитячих оздоровчих таборах. Товариство "Рідна школа": історія і сучасність: наук. альм. (6). pp. 291-296.
Воровка, М. І. and Трофименко, Н. В. (2011) Методологічні аспекти моделювання освітніх систем. Вища освіта України. Теоретичний та науково-методичний часопис. Тематичний випуск "Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору", 1 (3). pp. 88-93.
Петрученя, Г. Г. and Воровка, М. І. (2010) Модель процесу формування управлінської культури майбутнього вчителя. Вища освіта України. Теоретичний та науково-методичний часопис, IV. pp. 270-277.
Воровка, М. І. and Петрученя, Г. Г. (2008) Моніторинг як засіб підвищення ефективності управління системою освіти. Вища освіта України: теоретичний та науковий часопис. Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 3. pp. 61-65.
Троїцька, Т. С. and Воровка, М. І. (2008) Моделювання та проектування: теоретичні досягнення, колізії практики та методичні поради. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: зб. наук. пр. (48). pp. 312-316. ISSN 5-7763-8333-1
Воровка, М. І. (2007) Умови та критерії оцінювання ефективності ділової гри. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту (10). pp. 15-18. ISSN 1818-9172
Воровка, М. І. (2007) Модель системи підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності засобами ділової гри. Педагогічні науки: зб. наук. праць (3). pp. 214-220. ISSN 966-698-091-6
Воровка, М. І. (2007) Структура управлінсько-педагогічної діяльності майбутнього вчителя. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія "Педагогіка. Соціальна робота", 11. pp. 18-19.
Воровка, М. І. (2007) Використання ігрових технологій як умова професійного становлення майбутніх учителів. Педагогiка, психологiя та медико-бiологiчнi проблеми фiзичного виховання i спорту (8). pp. 19-22. ISSN 1818-9172; 1818-9210
Воровка, М. І. (2006) Критерії оцінювання ефективності ділової гри. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: зб. наук. пр., 37. pp. 410-414. ISSN 5-7763-8333-1
Воровка, М. І. (2005) Організація та принципи проведення ділових педагогічних ігор. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: зб. наук. пр. (35). pp. 133-138. ISSN 5-7763-8333-1
Воровка, М. І. (2004) Ділова гра як технологія активного навчання. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: зб. наук. пр. (31). pp. 277-281. ISSN 5-7763-8333-1
Воровка, М. І. (2001) Творчий підхід до проведення ділових ігор. Науковий вісник Чернівецького університету: зб. наук. пр. (127). pp. 30-34. ISSN 966-568-426-4
Воровка, М. І. (2000) Структурна модель організації проведення ділової гри. Вісник Луганського державного педагогічного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки (1). pp. 46-50.
Monograph
Коробченко, А. А. and Воровка, М. І. and Eлькін, М. В. and Окса, М. М. and Бєльчева, Т. Ф. and Головкова, М. М. and Єрмак, Ю. І. and Ізбаш, С. С. and Попелешко, Ю. and Бунчук, О. В. (2019) Підготовка майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій. Project Report. Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, Мелітополь, Мелітополь.
Воровка, М. І. (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. Ігрові технології. Other. ТОВ «Колор Принт», Мелітополь.
Воровка, М. І. (2019) Розвиток гендерної культури студентства у фокусi iсторико-педагогiчного дослiдження. Project Report. Мелітополь.
Conference or Workshop Item
Воровка, М. І. and Кожевникова, А. В. and Славова, О.О. (2021) Проблема формування професійно-пізнавального інтересу майбутніх учителів математики. In: Konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej (on-line) zorganizowanej dla pracowników naukowych uczelni, jednostek naukowo-badawczych oraz badawczych z państw obszaru byłego Związku Radzieckiego oraz byłej Jugosławii, 29.09.2021- 30.09.2021, Poznań.
Воровка, М. І. (2020) Визначення концепту «Діалог» у контексті педагогічного дослідження. In: Міжнародна науково-практична конференція "Педагогіка та психологія: виклики і сьогодення", 1–2 травня 2020 року, м. Київ, Україна,.
Воровка, М. І. and Бунчук, О. В. (2019) Структурні компоненти гендерної культури особистості. In: IV Всеукраїнська науково-практична конференція "Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій", 26 грудня 2019, м.Мелітополь, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.
Воровка, М. І. and Бунчук, О. В. (2019) Формування науково-дослідних умінь здобувачів вищої освіти в процесі підготовки до всеукраїнської олімпіади з педагогіки. In: Всеукраїнська інтернет-конференція «Сучасна наука: тенденції та перспективи», 23-24 жовтня, МДПУ імені Б. Хмельницького.
Воровка, М. І. (2019) Діяльність осередків гендерної освіти з формування гендерної культури студентів. In: Міжнародна науково-практична конференція "Психологія та педагогіка у ХХІ столітті: перспективні та пріоритетні напрямки досліджень", 31 травня – 1 червня 2019 року, Київ.
Воровка, М. І. (2019) Педагогічні умови формування гендерної культури студентів. In: ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Особистісно-професійний розвиток учителя нової української школи: світові освітні практики, український контекст", 6 – 8 червня 2019 р., Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, м. Мелітополь, Україна.
Воровка, М. І. (2019) Досвід розвитку гендерної культури студентів у практиці вищої школи України (початок XXI століття). In: Міжнародна науково-практична конференція "Наукові досягнення, відкриття та шляхи розвитку педагогічної науки", 24–25 травня 2019 р., Класичний приватний університет, Запоріжжя.
Воровка, М. І. (2017) Гендерний розрив у вищій школі підньорадянського періоду. In: Всеукраїнська науково-практична конференція "Педагогіка та психологія: сучасний стан розвитку наукових досліджень та перспективи", 13–14 жовтня 2017 р., Класичний приватний університет, Запоріжжя.
Воровка, М. І. (2016) Категорія «студентська молодь» у історичному контексті. In: Всеукраїнська науково-практична конференція "Актуальні питання формування професіоналізму майбутніх педагогів", (21 жовтня 2016 року), Мелітополь.
Воровка, М. І. (2016) До періодизації розвитку теорії і практики формування гендерної культури студентства в Україні в 60-ті роки ХХ – 10–ті роки ХХІ століть. In: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю з теми «Науково-методичні засади професійного розвитку фахівця у системі неперервної освіти», 18 – 19 жовтня 2016 року, КЗ "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти".
Ізбаш, С. С. and Воровка, М. І. (2015) З досвіду розробки засобів діагностики якості вищої освіти магістра за спеціальністю «Педагогіка вищої школи». In: Міжнародна науково-методична конференція "Освітні вимірювання – 2015. Реформування зовнішнього незалежного оцінювання: методологія, модель, основні складові", 30 вересня – 2 жовтня 2015р., Одеса.
Петрученя, Г. Г. and Воровка, М. І. (2014) Гендерний підхід як методологія освіти. In: Х Міжнародна науково-практична конференція "Військова освіта і наука: сьогодення та майбутнє", 21 листопада 2014, Київ.
Воровка, М. І. and Петрученя, Г. Г. (2014) Методологічні основи гендерних досліджень в педагогіці. In: Всеукраїнська науково-практична конференція "Технології формування педагогічного професіоналізму майбутніх учителів", 27-28 лютого 2014 року, Мелітопольський державний педагогічний університет, Мелітополь.
Воровка, М. І. and Петрученя, Г. Г. (2008) Педагогічні умови вдосконалення культури управлінської діяльності майбутніх учителів. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка», 16-17 квітня 2008 р., СОІППО, Суми.
Петрученя, Г. Г. and Воровка, М. І. (2008) Педагогічна компетентність як складова професійності вчителя. In: Міжнародна конференція «Інноваційний розвиток суспільства за умов крос-культурних взаємодій», 20-21 лютого 2008 р., СОІППО, Суми.
Воровка, М. І. (2005) Значення навчально-педагогічних ігор у підготовці студентів до педагогічної практики. In: Міжрегіональна науково-практична конференція за підсумками виробничої практики студентів, 28 листопада 2005 року, Тарійська державна агротехнічна академія, Мелітополь.
Book
Воровка, М. І. and Петрученя, Г. Г. and Кучина, Л. І. (2013) Теорія та методика професійно-педагогічної діяльності вожатого в літніх дитячих оздоровчих таборах. Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, Мелітополь.
Thesis
Воровка, М. І. (2019) Теорія і практика розвитку гендерної культури студентів вищих навчальних закладів України (60-ті роки ХХ – початок ХХІ століття): автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. пед. наук: спец. 13.00.01 "Загальна педагогіка та історія педагогіки". Post-Doctoral thesis, Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.
Patent
Воровка М. І., Проценко А. А. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на навчальний посібник «Формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики». 96167.
Воровка М. І., Проценко А. А. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на навчально-методичний посібник "Щоденник виробничої практики (педагогічної)". 83085.
Воровка М. І., Петрученя Г. Г., Кучина Л. І. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на навчальний посібник "Теорія та методика професійно-педагогічної діяльності вожатого в літніх дитячих оздоровчих таборах». 91639.
Воровка М. І. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на монографія «Розвиток гендерної культури студентства у фокусі історико-педагогічного дослідження». 91516.
Воровка М. І., Проценко А. А. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на науковий твір «Програма виробничої практики (педагогічної) для студентів за спеціальністю № 014.11 Середня освіта (Фізична культура) галузі знань 01 «Освіта». 84216.
Teaching Resource
Воровка, М. І. and Кожевникова, А. В. and Дудко, Я. В. (2023) Організація та проведення виробничої (викладацької) практики: методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, ОПП Педагогіка вищої школи. [Teaching Resource]
Дудко, Я. В. and Воровка, М. І. and Кожевникова, А. В. (2023) Організація та проведення виробничої (педагогічної) практики: методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, ОПП Позашкільна освіта. [Teaching Resource]
Воровка, М. І. (2006) Організація та проведення ділових педагогічних ігор: методичні рекомендації. [Teaching Resource]
Other
Воровка, М. І. and Проценко, А. А. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 84217 «Науковий твір "Інструктивно-методичні рекомендації та звітна документація з виробничої практики (педагогічної) для студентів за спеціальністю № 014.11 Середня освіта (Фізична культура) галузі знань 01 «Освіта». Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.