Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Методи навчання в класі диригування як складовий компонент навчального процесу

Багрій, Т. Є. (2019) Методи навчання в класі диригування як складовий компонент навчального процесу. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka: wydanie specjalne (49). pp. 59-60.

[thumbnail of Багрiй_Т.E,_Пол_ща_2019.pdf]
Preview
Text
Багрiй_Т.E,_Пол_ща_2019.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

У процесі професійної підготовки майбутніх педагогів-музикантів, як керівників шкільного хорового колективу, особливо гостро стоїть питання використання різноманітних методів навчання. Оволодіння мистецтвом диригування в умовах навчання на музично-педагогічних факультетах відбувається у формі індивідуальних занять.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Users 4421 not found.
Date Deposited: 11 Jun 2020 10:53
Last Modified: 11 Jun 2020 10:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9735

Actions (login required)

View Item
View Item