Багрій, Т. Є. (2019) Методи навчання в класі диригування як складовий компонент навчального процесу. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka: wydanie specjalne (49). pp. 59-60.
Preview
Багрiй_Т.E,_Пол_ща_2019.pdf
Download (1MB) | Preview
Abstract
У процесі професійної підготовки майбутніх педагогів-музикантів, як керівників шкільного хорового колективу, особливо гостро стоїть питання використання різноманітних методів навчання. Оволодіння мистецтвом диригування в умовах навчання на музично-педагогічних факультетах відбувається у формі індивідуальних занять.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4421 not found. |
Date Deposited: | 11 Jun 2020 10:53 |
Last Modified: | 11 Jun 2020 10:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9735 |