Розвиток творчих здібностей майбутнього вчителя початкової школи у процесі навчання у ВНЗ

Дубяга, С. М. and Шевченко, Ю. М. and Фефілова, Т. В. (2014) Розвиток творчих здібностей майбутнього вчителя початкової школи у процесі навчання у ВНЗ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (1 (35)). pp. 309-317.

[thumbnail of СумДПУ № 1 (35) (1).pdf]
Preview
Text
СумДПУ № 1 (35) (1).pdf

Download (920kB) | Preview

Abstract

У статті узагальнюються теоретичні засади розвитку творчих здібностей майбутніх учителів, наводяться шляхи формування творчої індивідуальності студентів через організаційні форми і прийоми навчання студентів у ВПНЗ. Одним із завдань вузівської підготовки майбутніх учителів є розвиток їхніх творчих здібностей, нестандартного мислення, формування вмінь та навичок здійснювати в майбутньому навчально-виховний процес на творчому рівні. Тому важливою передумовою формування творчих умінь та навичок у студентів є організація творчого процесу на заняттях і залучення їх до активної участі в ньому.
Ключові слова: творчі здібності майбутніх учителів, педагогічна творчість, творчий процес, педагогічні ситуації.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Depositing User: Users 13 not found.
Date Deposited: 16 Jun 2020 12:01
Last Modified: 04 Oct 2021 17:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9687

Actions (login required)

View Item
View Item