Методика навчання майбутніх учителів збалансованих комп’ютерних презентацій

Брянцева, Г. В. (2013) Методика навчання майбутніх учителів збалансованих комп’ютерних презентацій. Педагогіка і психологія професійної освіти (6). pp. 70-79. ISSN 2218-5186

This is the latest version of this item.

[thumbnail of Pippo_2013_6_7.pdf] Text
Pippo_2013_6_7.pdf

Download (270kB)

Abstract

Обгрунтовано необхідність застосування нових інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Розглянуто проблему використання навчальних презентацій для підвищення ефективності сприйняття матеріалу суб'єктами навчального процесу. Проаналізовано український та зарубіжний науково-педагогічний досвід застосування презентацій в навчальному процесі. Розкрито недоліки типових комп'ютерних презентацій промислового стандарту: типовий шаблон, ієрархічна організація тексту, дисбаланс тексту та ілюстративного матеріалу, складна ділова графіка. Розглянуто сутність поняття "збалансована презентація" та вимоги до оформлення навчальної презентації. Запропоновано методику навчання студентів ВНЗ та вчителів інформатики загальноосвітніх шкіл створення комп'ютерних презентацій збалансованого типу.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Depositing User: Users 23 not found.
Date Deposited: 09 Jun 2020 17:18
Last Modified: 09 Jun 2020 17:18
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9641

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item
View Item