Брянцева, Г. В. (2013) Методика навчання майбутніх учителів збалансованих комп’ютерних презентацій. Педагогіка і психологія професійної освіти (6). pp. 70-79. ISSN 2218-5186
This is the latest version of this item.
Pippo_2013_6_7.pdf
Download (270kB)
Abstract
Обгрунтовано необхідність застосування нових інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Розглянуто проблему використання навчальних презентацій для підвищення ефективності сприйняття матеріалу суб'єктами навчального процесу. Проаналізовано український та зарубіжний науково-педагогічний досвід застосування презентацій в навчальному процесі. Розкрито недоліки типових комп'ютерних презентацій промислового стандарту: типовий шаблон, ієрархічна організація тексту, дисбаланс тексту та ілюстративного матеріалу, складна ділова графіка. Розглянуто сутність поняття "збалансована презентація" та вимоги до оформлення навчальної презентації. Запропоновано методику навчання студентів ВНЗ та вчителів інформатики загальноосвітніх шкіл створення комп'ютерних презентацій збалансованого типу.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Depositing User: | Users 23 not found. |
Date Deposited: | 09 Jun 2020 17:18 |
Last Modified: | 09 Jun 2020 17:18 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9641 |
Available Versions of this Item
-
Методика навчання майбутніх учителів збалансованих комп’ютерних презентацій. (deposited 06 Nov 2019 11:14)
- Методика навчання майбутніх учителів збалансованих комп’ютерних презентацій. (deposited 09 Jun 2020 17:18) [Currently Displayed]