Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Особливості емоційної підтримки дитини з особливими освітніми потребами сім’єю при вступі у загальноосвітній навчальний заклад

Чорна, В. В. and Яковенко, І. О. (2020) Особливості емоційної підтримки дитини з особливими освітніми потребами сім’єю при вступі у загальноосвітній навчальний заклад. Prospects for the development of modern science and practice: abstracts of 16 th International scientific and practical conference. pp. 414-415.

[thumbnail of XVI-Conference-11-12-Graz-Austria-страницы-1-12,415-416.pdf]
Preview
Text
XVI-Conference-11-12-Graz-Austria-страницы-1-12,415-416.pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

Практика показує, що виховання дитини з особливими потребами на
початкових етапах викликає у батьків негативні почуття: провину, агресію,
незадовільний психологічний стан, бажання перекласти відповідальність за
навчання і виховання на державні установи та інше. Часто батьки таких дітей
вороже ставляться до суспільства через негативний досвід спілкування з
батьками здорових дітей, постійний стрес при лікуванні чи реабілітації, мають
бажання усамітнитися з дитиною та не показувати її соціуму.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти
Depositing User: Users 13 not found.
Date Deposited: 05 Jun 2020 08:54
Last Modified: 25 May 2021 07:55
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9609

Actions (login required)

View Item
View Item