Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Огляд літературних джерел з проблем розвитку морально-духовного світогляду майбутніх хореографів: теоретичний аспект

Ускова, Альона (2020) Огляд літературних джерел з проблем розвитку морально-духовного світогляду майбутніх хореографів: теоретичний аспект. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки (1). pp. 476-483. ISSN 2412-9208

[thumbnail of стаття_Бердянськ_випуск1_2020.pdf]
Preview
Text
стаття_Бердянськ_випуск1_2020.pdf

Download (519kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто духовно-моральні ціннісні орієнтації, які спрямовують
здобувачів освіти на розвиток духовно-морального світогляду особистості, який
допомагатиме протягом життя та в професійному зростанні. Визначено основні
виховні проблеми під час розвитку духовно-морального світогляду здобувачів
хореографічної освіти в сучасному закладі вищої педагогічної освіти, що нададуть
можливість коригувати роботу при проведенні виховних заходів спрямованих як на
особистість, так і на її професійне зростання. Проаналізовано літературу сучасних
українських і зарубіжних науковців ( І. Бех, Л. Виготський Р. Гіпсон, Л. Москальова,
Г. Шевченко, Е. Помиткін, Є. Уілсон), що спрямували наше дослідження на подальше
визначення
сутності
поняття
"духовно-моральний
світогляд
особистості
здобувачів хореографічної освіти". Можемо стверджувати, що духовність та
моральність існують в цілісному поєднанні, яке надає можливість генерувати
нероздільну й гармонійну особистість.Аналіз наукових джерел під кутом зору
досліджуваної проблеми сприяв визначенню теоретичних аспектів розвитку
духовно-морального світогляду студентської молоді, а саме майбутніх
хореографів, що допоможуть внести корективи в освітній процес ЗВО.
У статті охарактеризовано особливості реалізації основних завдань із
розвитку духовно-морального світогляду особистості здобувача хореографічної
освіти в закладі вищої педагогічної освіти. Особливу увагу ми приділили питанню
розвитку духовно-морального світогляду майбутнього хореографа як важливої
якості становлення професійної особистості; схарактеризували міфологічний,
філософський, релігійний, науковий, мистецький світогляди. Опрацьовані нами види
світоглядів сприяють розвитку творчих здібностей, духовної врівноваженості та
підтримки внутрішнього розпорядку майбутніх хореографів, тісно пов'язані з
розвитком будь-якого світогляду, який безпосередньо спонукає до безперервного
зростання та набуття певного професійного досвіду.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
N Образотворче мистецтво > NX Мистецтво в цілому
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Depositing User: Users 18 not found.
Date Deposited: 04 Jun 2020 10:13
Last Modified: 16 Oct 2020 06:01
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9548

Actions (login required)

View Item
View Item