Аналіз інструментарію інтернет розсилки для освітніх цілей

Пройчев, С. М. and Чемерис, Г. Ю. (2020) Аналіз інструментарію інтернет розсилки для освітніх цілей. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 8 (1). pp. 50-61. ISSN 2521-1234 online

[thumbnail of аналіз інструментарію.pdf]
Preview
Text
аналіз інструментарію.pdf

Download (1MB) | Preview
Official URL: https://uesit.org.ua

Abstract

На основі аналізу наукових робіт визначено популярність та розвиток email маркетингу як одного з ефективних засобів комунікації. Наведено основні переваги email маркетингу. У дослідженні встановлено, що email маркетинг дозволяє ефективно вести комунікацію між освітніми закладами та майбутніми реципієнтами освітніх послуг. Визначено потребу у визначенні доцільного та ефективного інструментарію для здійснення інтернет розсилки. Робота присвячена аналізу та дослідженню функціональних можливостей інструментів для розсилки та конструкторів для створення електронних листів. У ході дослідження було визначено поняття «конструктора листів». Здійснено порівняльний аналіз з описом основних функцій, переваг та недоліків конструкторів листів Stripo, Tilda, Makemail, Beefree та сервісів розсилки листів Mailchimp, Unisender, E-sputnik, SendPulse. Визначено доцільне поєднання інструментарію для здійснення розсилки для освітніх цілей.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: електронний лист, інтернет маркетинг, конструктор листів, email-розсилка, освітні послуги
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Depositing User: Users 23 not found.
Date Deposited: 03 Jun 2020 10:26
Last Modified: 03 Jun 2020 10:26
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9477

Actions (login required)

View Item
View Item