Шевченко, С. В. (2020) Психологічні детермінанти запобігання булінгу в учнівській спільноті: з досвіду роботи. Соціально-психологічні та правові аспекти протидії насиллю в освітніх закладах: матеріали І Всеукраїнського форуму (11 лютого 2020 року). pp. 103-109.
![zbirnyk-103-109.pdf [thumbnail of zbirnyk-103-109.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
zbirnyk-103-109.pdf
Download (346kB)
Abstract
Ситуації булінгу або шкільного насильства зустрічаються сьогодні практично в кожній школі. Найчастіше цей феномен проявлений в завуальованій формі, так як учасники булінгу докладають зусиль, аби дорослі не втрутилися й дали можливість насолодитися процесом цькування товаришів. Педагогічні колективи, навіть в разі виявлення негараздів у шкільному середовищі, намагаються ігнорувати загрозу відкритої агресії. Це пов’язано, перш за все, з неготовністю адміністрації, педагогічних працівників вирішувати подібні проблеми.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Depositing User: | Users 4414 not found. |
Date Deposited: | 08 May 2020 12:44 |
Last Modified: | 26 Oct 2021 21:09 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9061 |