Шевченко, С. В. (2020) Психологічні детермінанти запобігання булінгу в учнівській спільноті: з досвіду роботи. Соціально-психологічні та правові аспекти протидії насиллю в освітніх закладах: матеріали І Всеукраїнського форуму (11 лютого 2020 року). pp. 103-109.
zbirnyk-103-109.pdf
Download (346kB)
Abstract
Ситуації булінгу або шкільного насильства зустрічаються сьогодні практично в кожній школі. Найчастіше цей феномен проявлений в завуальованій формі, так як учасники булінгу докладають зусиль, аби дорослі не втрутилися й дали можливість насолодитися процесом цькування товаришів. Педагогічні колективи, навіть в разі виявлення негараздів у шкільному середовищі, намагаються ігнорувати загрозу відкритої агресії. Це пов’язано, перш за все, з неготовністю адміністрації, педагогічних працівників вирішувати подібні проблеми.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
| Divisions: | Факультет фізичної культури, спорту та психології > Кафедра психології |
| Depositing User: | Users 4414 not found. |
| Date Deposited: | 08 May 2020 12:44 |
| Last Modified: | 26 Oct 2021 21:09 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9061 |




