Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Практико-орієнтований підхід до підготовки майбутніх учителів початкової школи

Дубяга, С. М. and Гузь, В. В. and Шкільова, Г. М. (2019) Практико-орієнтований підхід до підготовки майбутніх учителів початкової школи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). pp. 100-105. ISSN 2219-5203

[thumbnail of Дубяга С.М._стаття.pdf] Text
Дубяга С.М._стаття.pdf

Download (251kB)

Abstract

У статті доведено, щоефективним засобомформування професійнокомпетентних педагогів єпрактико-орієнтований підхід доорганізації освітнього процесув ЗВО. Підкреслено особливемісце виробничої практикив системі професійної підготовкимайбутніх учителів початковоїосвіти, під час якої відбувається«занурення» в професійнесередовище. У сучасних умовах НУШ оптимальною моделлювзаємодії закладу вищої освітиі початкової школи, яка здатназабезпечити якісну професійнупідготовку майбутніх учителівпочаткових класів, є Педагогічналабораторія початкової школи.Саме вона створює можливостізалучення студентів допрактичної професійноїдіяльності через максимальненаближення до реальних умовмайбутньої професії.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Depositing User: Users 13 not found.
Date Deposited: 18 Feb 2020 09:23
Last Modified: 25 May 2021 11:50
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8721

Actions (login required)

View Item
View Item