Дубяга, С. М. and Гузь, В. В. and Шкільова, Г. М. (2019) Практико-орієнтований підхід до підготовки майбутніх учителів початкової школи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). pp. 100-105. ISSN 2219-5203
Дубяга С.М._стаття.pdf
Download (251kB)
Abstract
У статті доведено, щоефективним засобомформування професійнокомпетентних педагогів єпрактико-орієнтований підхід доорганізації освітнього процесув ЗВО. Підкреслено особливемісце виробничої практикив системі професійної підготовкимайбутніх учителів початковоїосвіти, під час якої відбувається«занурення» в професійнесередовище. У сучасних умовах НУШ оптимальною моделлювзаємодії закладу вищої освітиі початкової школи, яка здатназабезпечити якісну професійнупідготовку майбутніх учителівпочаткових класів, є Педагогічналабораторія початкової школи.Саме вона створює можливостізалучення студентів допрактичної професійноїдіяльності через максимальненаближення до реальних умовмайбутньої професії.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Depositing User: | Users 13 not found. |
Date Deposited: | 18 Feb 2020 09:23 |
Last Modified: | 25 May 2021 11:50 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8721 |