Георгадзе, Т. О. (2019) Аналіз понятійного апарату з проблеми формування сімейних цінностей у дітей шкільного віку. Інноваційна педагогіка, 19 (1). pp. 156-159. ISSN 2663-6085
![Іновац_пед № 19_Ч_1-156-159.pdf [thumbnail of Іновац_пед № 19_Ч_1-156-159.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Іновац_пед № 19_Ч_1-156-159.pdf
Download (782kB)
Official URL: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019/19/pa...
Abstract
У статті розглянуто окремі аспекти
поняттєвого апарату наукової проблеми
формування сімейних цінностей у дітей
шкільного віку. Здійснено аналіз наукової
проблеми, а саме в чому полягає сутність
понять «сім’я», «цінності», «сімейні цінності». Проведено аналіз теоретичних
праць вітчизняних і зарубіжних фахівців,
який свідчить, що в контексті дослідження
сім’я відіграє важливу роль у розвитку
людства і є найважливішим соціальним
інститутом.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне) H Суспільні науки > HQ Сім'я. Шлюб. Жінки H Суспільні науки > HV Соціальна патологія. Соціальний та громадський добробут L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Users 23 not found. |
Date Deposited: | 14 Feb 2020 11:57 |
Last Modified: | 21 Feb 2020 11:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8685 |