Чемерис, Г. Ю. (2016) Проблема розробки інтерактивної дитячої книжки-іграшки для формування пізнавальної та комунікативної активності дитини. Педагогика. Современные фундаментальные и прикладные исследования: материалы науч. конф. 30.07.2016 - 31.07.2016. pp. 72-78.
Чемерис1.pdf
Download (2MB)
Abstract
Книга завжди посідала в житті дошкільника особливе місце, оскільки сама книга залишається найбільш доступним засобом духовного, етичного та естетичного розвитку особистості малюка.Залучення дитини до читання є одним з основних завдань художньо-естетичного виховання дошкільника.
Добре відомо, що розвиток творчого мислення забезпечується не відтворенням дитиною відомих зразків дій, а формуванням у неї здатності комбінувати, перегруповувати, розглядати щось із різних точок зору, вдаватися до асоціацій. Чим багатші асоціації, тим вільніше почувається малюк, виконуючи практичні завдання, і тим вища його пізнавальна активність. Безумовно, використання готових зразків (правил, принципів, алгоритмів) полегшує дорослому керівництво процесом засвоєння дитиною знань, створює сприятливі умови для контролю, корекції та оцінки її діяльності.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
| Depositing User: | Інформатики і кібернетики кафедра |
| Date Deposited: | 29 Nov 2016 07:05 |
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/851 |




