Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Обґрунтування праксео-динамічного підходу щодо вдосконалення готовності майбутнього вчителя до духовно-морального розвитку молодшого школяра

Шевченко, Ю. М. (2019) Обґрунтування праксео-динамічного підходу щодо вдосконалення готовності майбутнього вчителя до духовно-морального розвитку молодшого школяра. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету (3). pp. 189-200. ISSN 2307-4906

[thumbnail of стаття_Шевченко.pdf] Text
стаття_Шевченко.pdf

Download (572kB)

Abstract

Наведено результати обґрунтування праксео-динамічного підходу щодо вдосконалення готовності майбутнього вчителя до духовно-морального розвитку молодшого школяра, який дозволив би розробити дослідницьку програму, що відкриє нові горизонти в пізнанні й перетворенні особистості. Обґрунтовується, що праксео-динамічний підхід у питанні вдосконалення готовності майбутніх учителів повинен враховувати конвергенціюінтересів академічної групи студентів. Важливим також є застосування практичних вправ, які допоможуть підвищити рівень емоційного інтелекту.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Depositing User: Users 13 not found.
Date Deposited: 14 Jan 2020 08:14
Last Modified: 25 May 2021 11:42
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8465

Actions (login required)

View Item
View Item