Шульга, О. С. and Царькова, О. В. and Сахарова, К. (2019) Система інклюзивної освіти як об’єкт державного управління в Україні. Державне управління та місцеве самоврядування: зб. наук. пр., 2 (41). pp. 99-108.
![сах.pdf [thumbnail of сах.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
сах.pdf
Download (212kB)
Abstract
Розглядаються особливості інклюзивної системи в Україні як об’єкта державного управління, зокрема теоретичні засади вирішення існуючої проблеми. Характеризуються основні наукові підходи до вивчення особливостей інклюзивної системи в Україні. Вивчаються основні принципи, мета та завдання інклюзивної освіти та аналізуються позитивні аспекти залучення дітей з особливими потребами до загальноосвітніх навчальних закладів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4453 not found. |
Date Deposited: | 24 Dec 2019 12:08 |
Last Modified: | 26 Oct 2021 21:25 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8391 |